PDA

View Full Version : Saludos



ZZpro
01-25-2009, 03:46 PM
Hola amigos soy felipe de Chile.
Poseo un mustang fast 1970 un mustang coupe 1969 y una Chev El Camino 1969,l os cuales algún dia restauraré.
Saludos y los felicito por su extarordinario foro.

derekf
01-26-2009, 04:36 AM
Welcome to the site. I'd love to see pics of your 69 El Camino.

Unfortunately, I don't speak Spanish so I can't understand anything other than the names of the cars.

1971CHEVELLE
01-26-2009, 12:43 PM
Welcome to the site.

texasdvldog
01-26-2009, 01:01 PM
What he said was....

Hola amigos soy felipe de Chile.
Poseo un mustang fast 1970 un mustang coupe 1969 y una Chev El Camino 1969,l os cuales algún dia restauraré.
Saludos y los felicito por su extarordinario foro

translated...

"Hello Friends, my name is Felipe and I'm from Chile.
I own a 1970 Mustang Fastback, a 1969 Mustang Coupe and a 1969 El Camino which I hope to someday restore. I just wanted to say hi and to congratulate you on a great site! " :cool:

parneli70
01-27-2009, 04:07 PM
¡Bienvinidos! Yo tengo un mustang coupe 67.

venturabeachpup
01-27-2009, 05:08 PM
Bienvenido al foro Felipe. Si es posible queremos ver photographias de su automobiles. Buen dia.


Welcome to the forum Felipe. If possible we would like to see photos of your cars. Good day.

icebird84
01-27-2009, 05:38 PM
Bienvenido a bordo :)