PDA

View Full Version : Modest Car Collection



ProStreet R/T
11-28-2005, 11:17 AM
Our buddy Street King posted this on another site I frequent and thought I would share with you all. Yeah he likes red and has a pretty nice collection of cars.

Check Feb PHR for an article on his amazing 69' camaro.

http://www.fototime.com/F54F340C5281A38/orig.jpg
http://www.fototime.com/E610CD6512EDC91/orig.jpg
http://www.fototime.com/CE20007C1C16949/orig.jpg

TonyL
11-28-2005, 11:35 AM
are they all the exact same shade of red or is it me?

JoshStratton
11-28-2005, 11:44 AM
are they all the exact same shade of red or is it me?

I dunno, but I am probably several shades of green. I would hate to have that problem.

69Nova
11-28-2005, 11:46 AM
That is definantly a awsome setup:jawdrop: . I want to grow up to be just like that.

J2speedandcustom
11-28-2005, 11:54 AM
I thought SW only liked "Black"????

ProStreet R/T
11-28-2005, 11:57 AM
are they all the exact same shade of red or is it me?

I think the 360 is a bit darker than the domestics but for being factory colors they do match fairly well.

And yeah I don't think any of us would mind having a setup like that, have to say you'll never meet a nicer more humble gentleman for all he has accomplished.

yody
11-28-2005, 12:21 PM
SW is my hero........... oh wait bill was..........there both my heros :) !!

blackbeast
11-28-2005, 03:05 PM
well, found a new desktop background


nice!

Bill Howell
11-28-2005, 03:21 PM
SW is my hero........... oh wait bill was..........there both my heros :) !!
LOL Cody, I am not in the same league with SW! He is no doubt the KING!
But as was stated earlier, very approachable and helpful to everyone.
Long live the King! :hail:

F70t/a
11-28-2005, 03:34 PM
All Badass Cars!!!! :machine:

WS6
11-28-2005, 04:16 PM
wow nice collection! love the 73 TA. does anyone know what he does? i know thats kind of personal, but i always wonder and really like hearing success stories about people starting from nothing and working to gain or acheive so much. sounds like this may be one of those stories.

ViperBlue68
11-28-2005, 04:23 PM
Exotic Car Dealer I believe

Nine Ball
11-28-2005, 07:14 PM
SW owns an exotic/luxury car dealership in Austin. His car collection is probably one of the best all-around performance groupings I know of, but the cool part is that he isn't afraid to drive each and every one of those cars to their full potential. Doesn't matter if it is a road course, drag strip, top speed, etc... the guy flat out DRIVES those cars while most people that own such vehicles just polish them.

Thats a killer pic with all the red cars! He needs a C6 Z06 to replace the crusty C5 though :)

Tony

TitoJones
11-28-2005, 07:19 PM
It must be difficult to hear the roar of the engine, over the noise of all the girl's panties that are dropping as he drives by. :)
What a pimp.

Tyler

TitoJones
11-28-2005, 07:26 PM
Double post. I iz supa cool. I rule da interweb!!111!

Tyler

Foudie
11-28-2005, 07:44 PM
I heard somewhere that money does not buy happiness. That may be true but I could easily pretend to be happy with that collection.

ProStreet R/T
11-29-2005, 02:03 AM
Thats a killer pic with all the red cars! He needs a C6 Z06 to replace the crusty C5 though :)

Tony

hahaha last I heard he has one on the way. IMO it's time for the 360 to go and get a TDF blue 430 spider in there to mix things up. But thats just me.

Oh and yeah that boy not only drives them hard, he's got talent falling out his azz. I believe he's cut the best 60ft time in a viper ever, and it's far from the fastest car around.

MrAngry
11-29-2005, 06:36 AM
It's a damn shame to see people have to struggle like that... a damn shame.

WS6
11-29-2005, 03:12 PM
awsome! glad to hear that about him.

Matt
11-29-2005, 04:45 PM
SW is also an insanely nice guy. I had the chance to meet him twice, and he couldn't be cooler. His Cosworth RS was one of my favorite cars of his I saw, just because you don't get to see em often.

colt zantop
11-29-2005, 11:02 PM
AWESOME PICS! some of his other cars I seen pics of were insane too. back in 2003 I remeber seeing a 900 hp lexus. everything he builds is classy and bad azz!!!!